OBS! kun for medlemmer

Tilmelding til DM pistolterræn 2024

Sted: Igelsø

Hvornår: Lørdag d. 17 og søndag d. 18 august

Tilmelding gennem foreningen. INDSKUD  pr. skydning kr. 145.

Endelige skydetider tildeles af DGI.

Beløbet opkræves af Stenløse Skytteforening efter d. 11. august.

Se mere på:

.22
    GP
    GPA
    GR

Bestemmelser

Skydningen afvikles jævnfør bestemmelserne i Skyttebogen 2023-24.

Skydetider

Lørdag fra kl. 8.00 til 16.00; skydehold hvert 7. minut – 6 skytter pr. hold.

Søndag fra kl. 8.00 til 14.00; skydehold hvert 7. minut – 6 skytter pr. hold.

Alle discipliner skydes begge dage. Kal. 22 og GP32 kan dog ikke blandes med GPA og GR på samme hold, da de fine og de grove har forskellige skyde- tider/skiver. Den enkelte skytte kan højst skyde 3 skydninger pr. dag.

Forventet gennemgangstid er 120 min.

Klassificering

Det er skytternesklassificering pr. den 9. august 2024, der er gældende. Der vil som minimum blive foretaget kontrol af samtlige medaljetageres klassificering.

Indskud

Indskuddet pr. skydning inklusive sekundskydning, er kr. 145,-.

Indskuddet opkræves gennem landsdelsforeningerne. For tilmeldte skytter, der ikke møder op til start, og for skytter, der ikke er frameldt på mail til igelso.pistol@gmail.com senest den 11. august, vil der blive opkrævet fuldt indskud.