Skydesportens Dag 2024

Tag familien og venner med til Skydesportens Dag!

Vi slår dørene op til Skydesportens Dag lørdag den 12. oktober fra kl. 10.00 til 15.00 – og du, din familie, venner eller naboen er inviteret!

Har du lyst til en spændende oplevelse, så mød op på foreningens baner Bækholmvej 4  (fortsæt forbi skydehuset ca. 150 m ned til rensningsanlægget og op til højre) til Skydesportens Dag. Alle, unge som gamle, kan være med, når vi skal prøve at ramme skiven med kyndig vejledning fra vores frivillige i foreningen.

Vi har planlagt en dag med interessante aktiviteter og udfordringer, hvor du har mulighed for at prøve at skyde med riffel, pistol og airsoft.

Erfarne trænere guider dig igennem dagens udfordringer, og vi stiller selvfølgelig alt det nødvendige udstyr til rådighed. Husk blot at personer over 15 år skal medbringe, billed-id eller sygesikringsbevis i kombination med et andet id-kort .

Det er gratis at deltage, og tilmelding er ikke nødvendig.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte  formanden  på  mail  formand@stenloseskytteforening.dk

Vi glæder os til at se dig!

Skydningen:

Pistolskydning op til 25 skud med cal. .22 LR

Riffelskydning op til 20 skud med cal. .22 LR

Airsoft 4 runder med 5 faldmål. Skydningen startes og måles elektronisk. bedste tid noteres.

OBS!

Der er gratis Kaffe hele dagen.